Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast Hapuskan Kekejaman Hapuskan Kekejaman Hapuskan Kekejaman
Live Blog Berita & Informasi Terkini
 

Wednesday, January 7, 2009

MEMBANTU UMAT ISLAM DI PALESTIN - Malaysiakini

Usaha untuk membantu rakyat dan umat Islam di Palestin adalah FARDHU AIN ke atas semua individu Muslim. Apa jua usaha yang mampu kita lakukan walau sebesar kuman pun mesti dilakukan sekarang juga.

Yang mampu beri penerangan memberi penerangan.Yang mampu menderma terus menderma.Yang mampu ke Palestin terus ke Palestin.Yang mampu menggugat ekonomi Israel dan sekutunya mesti menggugat.Yang mampu berhujah terus memberikan hujah. Satu yang pasti, KITA SEMUA paling kurang pun MAMPU BERDOA. Banyakkan doa sekarang juga.

"Bismillahirrahmanirrahim.Ya Allah, Engkau patah-balikkanlah segala rancangan jahat mereka dan sekutu mereka kepada diri mereka sendiri dengan segera.Datangkanlah tentera-tenteraMu ya Allah, yang pernah memusnahkan tentera bergajah Abrahah, yang pernah membakar dan mengambus kaum Lut, yang pernah menenggelamkan Firaun di Laut Merah, yang pernah mematahkan semangat musyrikin Quraisy dalam Perang Khandak, yang pernah melenyapkan kaum Nuh.Datangkanlah segera ya Allah ke atas kaum Zionis dan sekutu-sekutu mereka. Amin ya Allah.

"Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar!

No comments: