Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast Hapuskan Kekejaman Hapuskan Kekejaman Hapuskan Kekejaman
Live Blog Berita & Informasi Terkini
 

Thursday, November 6, 2008

Penunggang Basikal Maut dalam kemalangan - Malaysiakini


Kemalangan membabitkan sebuah kereta dan penunggang basikal menyebabkan penunggangnya seorang warga emas meninggal dunia ditempat kejadian. [Gambar Atas]
Kemalangan maut di Taliair Tiga Sungai Burong (Jalan Utama Kuala Selangor – Sabak Bernam) membabitkan sebuah kereta dan penunggang basikal . Kejadian berlaku pada pukul 3:30 petang tadi dipercayai apabila pemandu kereta terbabit yang datang dari arah Tanjong Karang menghala ke Sekinchan gagal mengelak ketika mangsa yang menaiki basikal melantas jalan dan telah menyebabkan mangsa merupakan seorang warga emas meninggal dunia ditempat kejadian akibat kecederaan parah di kepala, manakala pemandu kereta tidak mengalami kecederaan.

Kesesakan kecil lalulintas di tempat kejadian juga berlaku seketika, bagaimanapun dapat dikawal semula oleh pihak polis dari Balai Polis Tanjong Karang yang tiba ditempat kejadian tidak lama selepas menerima laporan daripada orang ramai yang berada ditempat kejadian.

Menurut sumber yang diterima daripada penduduk tempatan mangsa yang dikenali dengan panggilan Pak Ali Misai adalah bapa saudara kepada Dato’ Noh Omar, Ahli Parlimen Tanjong Karang, Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi.

No comments: