Live Blog Berita & Informasi Terkini
 

Sunday, June 21, 2015

Umno Sungai Besar terkilan

Nazri menandatangani perasmian Hotel A+ Boutique sambil diperhatikan Adun Sekinchan, Ng Suee Lim.
SUNGAI BESAR, 18 JUN - Umno Bahagian Sungai Besar menganggap tindakan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz mengadakan lawatan kerjanya di Sekinchan disifatkan sebagai tidak menghormati kepimpinan Umno bahagian itu.

Ketuanya, Datuk Jamal Md Yunos berkata, Umno bahagian itu meluahkan rasa kecewa dan terkilan apabila mereka tidak dimaklumkan berhubung program lawatan Mohamed Nazri secara rasmi.

Malah, katanya, beliau sendiri telah berhubung melalui aplikasi WhatsApp dengan salah seorang pegawai Mohamed Nazri supaya menimbang semula hasrat menteri itu untuk hadir merasmikan beberapa program dianjurkan di Sekinchan.

“Program ini anjuran pihak DAP. Kita tahu beliau adalah menteri daripada Umno. Apa salahnya kalau nak rasmikan program beritahu kepada Umno bahagian, kalau tak nak melalui Umno bahagian pun tak apa tapi mesti melalui wakil rakyat BN di sini,” katanya kepada Sinar Harian.

Jamal berkata, kehadiran Mohamed Nazri pada program itu juga memberi kemenangan moral kepada parti politik lawan yang beranggapan sudah tiada perbezaan antara kerajaan dan parti pembangkang.

Katanya, kehadiran Mohamed Nazri juga mengundang pelbagai persepsi dalam kalangan ahli Umno dan penyokong BN di kawasan itu, malah mengakui beliau diasak dengan pelbagai pertanyaan daripada ahli akar umbi berhubung program berkenaan.

Beliau berkata, Mohamed Nazri seharusnya lebih berprinsip dan meminta agar menteri itu memberi penjelasan sejak bilakah parti itu dibolehkan untuk mengadakan hubungan dan kerjasama dengan pihak pembangkang.

Sementara itu, Mohamed Nazri semasa Sidang Media kelmarin menjelaskan kedatangannya atas kapisiti sebagai menteri bertanggungjawab dalam menggalak sektor pelancongan negara.

“Kelantan saya dah pergi, Pulau Pinang pun dah pergi. Sektor pelancongan di Selangor istimewa, kenapa saya tak pergi, kalau saya tak pedulikan Selangor, rugilah sebab ini Petunjuk Prestasi Utama (KPI) saya.

“Kalau orang tak datang sini, saya kena tanggung. Itu sebab saya kena turun, orang kena faham,” katanya.
Sumber : http://www.sinarharian.com.my/edisi/selangor-kl/umno-sungai-besar-terkilan-1.402152

2 comments:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL